2 Kasım 2012 Cuma

Çayyolu Çadır Kebap


Akşam işten çıkarsın …Evde yemek yerine dışarda yer öyle gideriz dersin ve nereye gitsek diye düşünmeye başlarsın ya…genel de bizim sonumuz Kebapçı olur J
 
Böyle bir akşam da ‘Çayyolu Çadır Kebap ‘ güzel bir seçim oldu yine bize…

Yine önden mezeler söylendi ; patlıcanlı bir meze( olmaz sa olmazıdır masamın )yanına kaba cacık , kabaklı cevizli bir meze ve tabii gavurdağ salata.

Mezeler çok taze ve lezzetliydi ama her seferinde inatla sipariş ettiğim Gavurdağı salata , yine beklentilerimin altında , malzemesi bol  ancak lezzeti yetersiz geldi bana…

Gerçi yemedim mi , yedim, hele de o mezeleri bayıla bayıla …

Meze faslı bitip ara sıcaklara gelince sıra ; ben Çadır’ın içli köftesini sevmem ; haşlama olduğu için , o yüzden ben direk ana yemek faslına geçtim…

Ben geçen akşam çöp şiş istedim ve çokta yumuşak değildi dedim ve Adana yemek istedim , ne de olsa onunla ünlüler, güzeldi ama harika değildi! Birkaç akşam öncede orda yemiştik ve nasıl olduysa daha lezzetliydi… Cemin yediği  Kuzu şiş ise tam bana göreydi J

Ama bu yine de Çadır hakkındaki fikirlerimi değiştirmez  Kebapçı ararsanız , hesapta yediğime değsin derseniz Çadır tercih sebebidir, bu arada  1- 2 kadehte bir şeyler içelim dediyseniz ortalama hesap kişi başı 50- 60 gelir aklınızda bulunsun…

Ve şimdiden afiyet olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder