19 Mart 2013 Salı

Senin dileğin benim olsun...

Pazar sabahı her zamanki gibi sıcak kahvaltı tabağı eşliğinde yapılan kahvaltı sonrası, Gordion'a gitmedik uzun zaman oldu, hadi bir uğrayalım dedik...
Hamilelik sonrası Gordion annesi şeklinde dolanırken etrafta, günlerce bebek arabasıyla dolandığım koridorlarda şimdilerde Sarp'ın koşturmasını izlemenin ayrı bir keyfini alarak dolandık durduk..

Alınacaklar alındı, çıkma vakti geldi derken, 2 yıl önce de karşılaştığım bir sosyal sorumluluk projesinin tekrarlandığı gördük ve hemen birazcık bilgi aldık.

Bu' Gerçekleşen Dilekler' isimli güzel mi güzel bir proje. Geçen sefer yılbaşı döneminde gerçekleşen, bu sefer ise 23 Nisan'da gerçekleşecek olan bir proje bu.
Çook uzaklarda köy okullarında okuyan çocukların, birer dileğini bir kağıda yazmasıyla başlayan, bazı Leo klüplerindeki gençlerin bu dilekleri toplardığı ve bizim gibi 'onun dileği benim olsun' diyen kişiler tarafından gerçekleşen bir proje bu.
Herşey çok basit aslında, gidiyorsunuz panonun yanına, seçiyorsunuz bir dilek, zaten alışveriş merkezindesiniz hemen alıyorsunuz hediyeyi ve gözünüzü kapatıp hayal ediyorsunuz o çocuğun gülümsemesini..
Maddi yükü çok olmayan ama küçük bir kızın 'kırmızı ayakkabı' dileğinin gerçekleştiği bu proje'yi ben gönülden destekledim, mutlu edebilme fırsatı kaçırılmamalı, yolunuz düşerse o tarafa sizde kaçırmayın derim ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder